Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Barometr Satysfakcji Studenckiej 2019

Barometr Satysfakcji Studenckiej 2019



Dołącz do grona 1930 studentów, którzy już zaczęli wypełniać ankietę!

Zapraszamy do udziału w Barometrze Satysfakcji Studenckiej

Z przyjemnością informujemy, iż ruszyła kolejna edycja anonimowego badania Barometru Satysfakcji Studenckiej. Dołącz do grona 1930 studentów, którzy już zaczęli wypełniać ankietę!

Celem Barometru jest poznanie opinii studentów Uniwersytetu na temat różnych aspektów studiowania. Zebrane opinie pozwolą zidentyfikować problemy, z jakimi spotykają się studenci, wskazać sprawy wymagające zmiany oraz te zapewniające komfort studiowania na UJ.

Akcja potrwa do 14 lipca 2019.

Gorąco zachęcamy do podzielenia się z nami swoja opinią.

 

Osobom, które wypełniły ankietę serdecznie dziękujemy. Dziękujemy także za zwrócenie uwagi na błędy w działaniu ankiety oraz sugestie dotyczące jej rozwoju.

Oto lista zmian, które wprowadziliśmy jeszcze w trakcie trwania akcji ankietowej dzięki Waszym sugestiom:

  • uzupełnienie treści pytania dotyczących domów studenckich w języku angielskim
  • zmiany stylistyczne pytań
  • informacja o możliwości pominięcia niektórych pytań otwartych poprzez wpisanie "odmawiam odpowiedzi"
  • aktualizacja linków
  • doprecyzowanie treści pytania dotyczących mediów społecznościowych

 

Ponadto w przyszłej edycji ankiety zostaną zmienione następujące aspekty:

  • umożliwienie pomijania pytań dotyczących przeżyć osobistych (poczucie dyskryminacji oraz bezpieczeństwo)
  • cztery razy więcej miejsca na opinie w pytaniach otwartych dotyczących dyskryminacji i oceny jednostki dydaktycznej

 

Dzięki Waszym opiniom postanowiliśmy skrócić ankietę. Moduł dotyczący bezpieczeństwa i poczucia dyskryminacji będzie odtąd osobną ankietą, zaś kilka pytań zostanie scalonych. W przyszłym roku jest również planowana wersja mobilna ankiety.

 

Pytania i Odpowiedzi:

  1.  
    • P: Czy ankiety są anonimowe?
    • O: Tak, z USOSa pobierana jest tylko baza adresów e-mail bez danych osobowych.
  2.  
    • P: Czemu niektóre pytania nie mogą się wyświetlać na jednej stronie?
    • O: Wynika to z ograniczeń technicznych oraz logiki przejść pomiędzy pytaniami. Przykładowo, żeby wyświetlić studentowi listę kierunków tylko i wyłącznie z jego wydziału, potrzebujemy uzyskać odpowiedzi w pytaniu dotyczącym wydziału, a narzędzie firmy IBM nie pozwala na dynamiczne filtrowanie odpowiedzi w obrębie jednej strony ankiety.
  3.  
    • P: Czemu niektóre pytania otwarte są obowiązkowe a inne nie?
    • O: Wynika to z zakładanych celów ankiety. Bardzo zależy nam na uzyskaniu precyzyjnych i konkretnych informacji.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: jakosc@uj.edu.pl

Raporty z wcześniejszych badań znajdują się na stronie www.jakosc.uj.edu.pl/raporty.