Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Zdalne nauczanie z perspektywy nauczycieli akademickich

Zdalne nauczanie z perspektywy nauczycieli akademickich

W ramach kompleksowej analizy przebiegu procesu wdrożenia i realizacji zdalnego nauczania prowadzone jest Badanie Nauczycieli Akademickich pod kątem uzyskania informacji, ocen i sugestii dotyczących szeregu aspektów związanych z kształceniem na odległość.

Badanie Nauczycieli Akademickich

Raport frekwencji Badania Nauczycieli Akademickich i Barometru Satysfakcji Studenckiej (moduł zdalnego nauczania): link

Cel badania:

  • monitoring wdrożenia i przebiegu zdalnego nauczania na uczelni (rekomendacje MNiSW)
  • diagnoza zapotrzebowania na wsparcie w organizacji zajęć dydaktycznych realizowanych w trybie zdalnym (metodyczne, techniczne)
  • określenie mocnych i słabych stron realizacji zajęć dydaktycznych w trybie zdalnym 
  • prognozy wykorzystania zdalnego nauczania w przyszłości

Zakres badania:

  • wdrożenie zdalnego nauczania w jednostce​
  • wsparcie techniczne, organizacyjne​
  • platformy i narzędzia zdalnego nauczania​
  • materiały dydaktyczne​
  • praca studentów​
  • realizacja efektów uczenia się​
  • wady i zalety zdalnego nauczania
  • możliwość wykorzystania zdalnego nauczania​
  • plany i oczekiwania

Adresaci:

  • Nauczyciele akademiccy prowadzący całoroczne zajęcia dydaktyczne lub/i w II semestrze bieżącego roku akademickiego. 

Kwestionariusz:

  • Zaproszenie skierowane drogą mailową (1.06, 5.06, 12.06).

Termin:

  • 01-15.06.2020

​_____________________________

​Więcej na temat ewaluacji zdalnego nauczania: link