
W tegorocznym Barometrze Satysfakcji Studenckiej dodano pulę pytań dotyczących oceny i opinii na temat wdrożenia i realizacji zdalnego nauczania w poszczególnych jednostkach. Wyniki tej części badania zostaną włączone do kompleksowej analizy przebiegu zajęć zdalnych.
Barometr Satysfakcji Studenckiej
Raport frekwencji Barometru Satysfakcji Studenckiej (pełne badanie): link
Raport z przeprowadzonego badania: link
Cel badania:
- monitoring wdrożenia i przebiegu zdalnego nauczania na uczelni (rekomendacje MNiSW)
- monitoring procesu kształcenia w kontekście kryteriów oceny programowej Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- diagnoza zapotrzebowania na wsparcie w organizacji zajęć dydaktycznych realizowanych w trybie zdalnym (metodyczne, techniczne)
- określenie mocnych i słabych stron realizacji zajęć dydaktycznych w trybie zdalnym
- prognozy wykorzystania zdalnego nauczania w przyszłości
Zakres badania:
1.Moduł: "Ocena zdalnego nauczania"
- wdrożenie zdalnego nauczania w jednostce
- wsparcie techniczne, organizacyjne
- platformy i narzędzia zdalnego nauczania
- materiały dydaktyczne
- praca studentów
- wady i zalety zdalnego nauczania
- możliwość wykorzystania zdalnego nauczania
2. Pozostałe moduły:
- satysfakcja ze studiowania
- ocena jednostki dydaktycznej
- ocena oferty dydaktycznej
- ocena programu Erasmus+
- ocena praktyk studenckich
- ocena projektów badawczych
- ocena bibliotek
- ocena systemu informatycznego (USOSweb, poczta UJ, strony www, Pegaz)
- ocena akcji ankietowych
- ocena procedur administracyjnych
- ocena warunków socjalno-bytowych
- ocena jednostek poza- i międzywydziałowych
Adresaci:
- Studenci, doktoranci, słuchacze szkół podyplomowych.
Dane:
- Poziom jednostki dydaktycznej i programu studiów.
Kwestionariusz:
- Zaproszenie skierowane drogą mailową (1.06, 5.06, 12.06).
Termin:
- 01-15.06.2020 - przedłużone do 30.09.2020
_________________________________
Więcej o badaniu oraz raporty z lat poprzednich: link
Więcej na temat ewaluacji zdalnego nauczania: link